About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Wednesday, May 11, 2011

percaya kataku


utk kita bangkit semula melawan arus dunia yang semakin jauh dari arah sebenar...
pernah fikir tak tentang hidup kita ini utk apa?
utk jadi khalifah di bumi..bukan dajjal yang merosakkan...
tengok dunia sekarang...dah semakin teruk...
"bencana yg melanda! "
"komunikasi tiada makna"
Dunia dah sampai penghujungnya...
Dah sampai masa utk kita kembali pada Al-Quran dan berpegang pada hadis Rasulullah s.a.w :)
"percaya kataku.."
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment