About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Thursday, July 14, 2011

Aktiviti Budax 3 Bijak Di Skull

 dya nie faisal..dya mmg pemalu,tmbah dgn pompuan..hahahah yg tue kaver jaaa....
 nie la ketua klaz...hahahahaha..naseb la dpat ketua klaz satu kpala,law x habis la...penuh nma dlam buku ponteng..
 nie pelajar yg plg baeekkkk la dlam klaz nih...baek n pendiammm...tapy dya mmg spoyink gila dorrr..
 klaw x da keja,mngantox la dya...maklum la,ketua klaz la katakannn...
 yg nie keja utama yg kami buat dlam klaz...semmbangg ja...yg sowg lagy 2 x da keja bb tue ttp muka nan buku..tunjuk buku mcm la dya da siap keja kowla,tapy hampehh!!!
yg nie kaver2 ja buat2 rajin...nmpak ja owg nk snap,dya wat posing wat keja kowla...padahal dya yg plg mlas...
mcm2 an budax klaz 3 Bijak nihhh..hik3...ramay owg x tawu,klaz nie la yg plg bezz...dya x tahu mknanya x kenal...x kenal maka x cinta..heeheheheheh
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment