About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Monday, October 17, 2011

Cerita Sedih Lelaki Itu.... ^_^


Dahulu..Semasa di Tingkatan 5..Lelaki itu pernah jatuh cinta kat seorang classmate dia..Cinta monyet la kot..Dia sayang sangat kat pompuan tu..Time birthday pompuan tu,lelaki itu belikan kad berbentuk hati..Besar punye..Happy sangat pompuan tu..Time tu lelaki itu melamar pompuan tu jadi kekasih..Pompuan tu terima..happy sangat lelaki itu..Lelaki itu selalu top-up kredit Maxis untuk pompuan tu..Setiap kali pompuan itu meminta,lelaki itu akan top-upkan..Sebab lelaki itu sayang sangat kat pompuan tu..Hampir setiap minggu,lelaki itu top-up untuk pompuan tu..Selepas SPM,pompuan itu sampaikan satu berita yang benar-benar membuat lelaki itu terkilan..Pompuan itu menghantar SMS "Awak..Sorry..Saya dah ada bf sebenarnya..Selama ni,saya hanya mempermainkan awak..Saya hanya pergunakan awak untuk dapatkan top up..Maafkan saya.." Lelaki itu tidak menangis..Dia hanya terkilan..Kenapa pompuan yang dia sayang sanggup buat dia mcm tu..Salah pompuan kah?..Atau salah lelaki itu sendiri?..Lelaki itu tidak berhubung dengan pompuan tu bermula dari saat itu..


2 tahun kemudian..


Lelaki itu mendapat satu SMS dari nombor yang dia kenali..Pompuan tu..Ya..Pompuan tu hantar SMS kepada lelaki itu..Hanya "Hye" sahaja..Tetapi lelaki itu tidak mempedulikannya..Namun,beberapa hari kemudian,pompuan itu menghantar 1 lagi SMS.."Awak..sombong eh skrg..Anyway,saya nk bgtau awak yg saya akan kahwin xlama lg.." Lelaki itu pada mulanya tidak mahu melayan SMS pompuan tu..Sebab lelaki itu dah ada orang lain ketika itu..Tetapi oleh sebab pompuan tu selalu sangat SMS lelaki itu,lelaki itu pun layan la..Baru dia tahu,sebenarnya hal 2 tahun lepas berpunca dari kawan pompuan tu..Dia yang menyuruh pompuan tu terima lelaki itu..Satu persatu rahsia turungkap..Dan perkara yang paling mengejutkan lelaki itu;pompuan tu dh hamil anak luar nikah dengan bfnya..Sebab itulah mereka akan berkahwin..Setelah lama SMS..Pompuan itu menghantar SMS terakhir kepada lelaki itu.. "Sorry sbb lukakan awak..Awak terlalu baik..skrg saya rasa sangat menyesal kerana permainkan cinta awak..Jglah gf awak skrg elok2..Saya cemburu dgn dia..kerana dia memiliki awak.."

# RED ROSSE:Di sebalik semua kejadian,ianya menyimpan rahsia tersendiri....
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment