About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Wednesday, October 12, 2011

Kisah Sedih Sepasang Burung...^_^


seekor burung betina baru sahaja dilanggar oleh sebuah kereta akibat terbang terlalu rendah untuk mencari makanan... burung jantan ini datang dan cuba untuk menyelamatkan kekasihnya..

dengan perasaan simpati dan sayang terhadap pasanganya, burung jantan itu beberapa kali membawakan sedikit makanan dengan harapan burung betina tadi dapat pulih dan terbang seperti sediakala..

 namun demikian ditakdirkan burung betina itu tidak dapat diselamtkan dan akhirnya pergi untuk selama lamanya..

 menyedari pasangan kekasinya telah pergi meninggalkanya, burung jantan itu terpaku di sisi jasad burung betina itu.. ia berkicau sedih sekuat hatinya meratapi pemergian kekasih yang sangat dicintainya..

dengan perasaan sedih, di atas jalan raya burung jantan itu tetap berada di samping jasad kekasihnya dengan tidak menghiraukan lagi bahayah yang mungkin akan menimpanya di saat itu..

=(
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment