About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Friday, August 19, 2011

Kenapa Hijau??? =)

Tersebutlah kisah sepasang suami isteri yang miskin papa kedana... Namun pasangan ni mempunyai anak yang sungguh ramai...

Jadi pada satu malam, si suami mendekati isterinya.. Nak ehem2 ler tuu...

Isterinya plak berkata, "anak2 kita ramai tuu.. awak pakailaa "protection"". (pandai pulak dia cakap omputeh yer?)

jadi suaminya pun tergesa2 g kedai membeli kondom.. Ketika di kedai, ada dua jenis kondom yang terpamer.. yang hijau berharga 80 sen, satu lagi berwarna hitam berharga 90 sen.. oleh kerana kesempitan wang, si suami pun membeli yang berharga 80 sen tu..

ketika di rumah, projek dijalankan dengan bahagianya oleh pasangan suami isteri ituu.. namun tanpa disangka2, kondom itu terkoyak gara2 kehangatan asmara pasangan itu..

oleh sebab si isteri tu subur sangat, 9 bulan kendian, lahirlah seorang bayi lelaki.. malangnya, bayi itu berwarna hijau...

enam tahun kendian, si anak yg berwarna hijau tu bertanya kepada ayahnya...

"ayah, ayah... kenapa saya sorang jer kaler hijau? abang2 sumer x hijau pun??"

si ayah tanpa menunjukkan sebarang reaksi di wajahnya pun menjawab...

.
.
.
.
.
.
.

"syukurlah nak, lagi seposen ko jadi hitam.."
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment