About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Sunday, August 14, 2011

Pembedahan....

Gadis : hari ni saye akan menjalani pembedahan jantung .
Jejake : saye tau . I love you !
Gadis : i love you too ! ♥
(bile sedar dari pembedahan gadis tengok jejake takde . Tapi ayah die je ade)
gadis : mane bf saye ayah ?
Ayah : siti tau tak siape yang dermakan jantung untuk siti ? :(
gadis : apaaa ? (terus menangis)
T_____T
ayah : hehe . Takde la . Ayah melawak je . Die pergi tandas :D
hahahahaha....
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment