About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Wednesday, August 24, 2011

Tanya La.... =)

Tanya sama iman, apA sebab goyang? Nanti jawab iman, ujian yg goncang..
Tanya sama ujian ap sebab kencang? Nanti jawab ujian, tanyalah aKal..
AKal nnti kata, aku kandung ilmu. Sampai tempat perlu, aku pun seru..
Tengok dlm hati, nampak tempat gelap, campak nur hidayah, gelap pun hilang..
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment