About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Tuesday, August 16, 2011

Kaca Mata Telanjang....

Suatu hari Haikal pergi
ke kedai kacamata dan
dia tertarik pada
satu cermin mata yang
menurut penjualnya
boleh melihat
menembusi pakaian…
Ketika dia mengenakan
kaca mata tersebut,
semua orang yang
dilihatnya nampak
telanjang.
Haikal membuka semula
cermin matanya, mereka
kelihatan berpakaian
lengkap.
Dipakainya lagi,
semuanya nampak
telanjang!
“Hebat!” teriak Haikal
kegirangan lalu
membelinya..

Sambil tersenyum
meleret, dia memakai
cermin mata itu hingga
sampai ke rumahnya.

Dia ingin menunjukkan
kacamata itu kepada
Suzi,isterinya, akan
tetapi isterinya itu tidak
berada di ruang tamu.
Haikal kemudian terus ke bilik tidur dan melalui
kacamatanya dia
melihat isterinya sedang
telanjang bulat bersama
tukang kebunnya. Haikal
lalu membuka
kacamatanya, tapi isteri
dan tukang kebunnya itu
masih telanjang.
Dipakainya kembali
kacamata itu.. eh…
keduanya masih
juga telanjang. Sambil
marah-marah haikal
berkata,

“****!!! Cermin mata
mahal begini tak sampai
sehari sudah rosak !!!”
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment