About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Saturday, November 26, 2011

Sebutir Air Mata..


Langit petang tadi terlihat mendung,
senyum awan berarak kelabu menyapa penghuni dunia seakan turut berkata hujan akan membasahi kamu semua,


pertanda awan benar adanya,
malam ini hujan turun menghapus jiwa yang dahaga akan cinta,


ingatan ku kembali melayang,
teringat di malam itu saat hujan hadir seperti saat sekarang,
disudut malam ku teringatkan mu terpuruk dalam ruang sempit,


airmata dari seorang kekasih kepada kekasih yang tak menganggap dia ada,
tak seharusnya mengalir dari matamu yang indah,


ingin ku menjerit,
aku yang menyayangimu!


tapi aku tak sanggup,
bukan saatnya ku katakan kepadamu,
ku hanya mampu terdiam merasakan perih yang kau rasa,


dingin udara malam masih tak kau hiraukan....



pernahkah airmata ini merayu?
pernahkah airmata ini terbebas?
menitis demi kekasih,
airmata yang tidak terukur
tangisannya...


pernahkah airmata ini berdosa?
pernahkah airmata ini curang?
airmata yang hangat dan deras titisannya,
hanya adil di saat
jiwa ini terbelenggu...
tertawan dengan gundah
terasyik dengan ronta


airmata kekasih,
airmata yang tidak terhitung nilainya..
penawar deria rindu,
pengubat resah hati..
airmata kekasih yang sudi berteman
peneman sang hati
setia, tulus, hibur...


airmata kekasih...
airmata yang merindukan pencipta,
airmata kekasih...
airmata yang tidak terucap baris kata..
dari hati ia bersuara,
dan dari mata ia bersaksi,
airmata kekasih....
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment