About Me n Myself

kulim, kedah, Malaysia
Name aku Schaz Zarul... But u can call me Apek,SAM or Shi.. aku stay at KULIM,KEDAH... Aku lahir pada 12 November.... Aku seorang yg Heppy sLalu... Aku nie x la hensem cnad...sweet tue ada lar..hahax...=) aku nie mudah utk bekawan...^_^ 난 널 사랑해.. 시,市

PeNgIkUt SeTiAkU....

Sunday, November 20, 2011

Senyuman Dahulu Kini Sejarah..


Berdirinya Si lelaki yang sedih dengan senyuman yang berpura-pura..
Hati yang diam senyap sunyi ini dirodok pisau tajam, memaksa ianya terbuka

dan demi untuk mengeluarkan secebis memori lama yang disimpan jauh di dalam.
Hati ini kembali berdarah, namun tak semerah luka dahulu, cuma aku pasti 
darah itu masih merah, masih panas dan masih menyakitkan.
Dan aku lihat kembali cebisan memori itu, yang aku simpan jauh
supaya senang aku lupa. 
Sebuah senyuman milik bibir merah itu,
Sepasang mata yang mampu membaca hati ini,
Sebuah wajah yang sudah lama aku padamkan dari kotak ingatan.
Aku tersenyum, penuh makna.
Senyuman itu yang pernah menjadi milik aku,
Namun bukan lagi kini.
Kerana itu kisah klasik, kerana senyuman itu bukan lagi milik aku.
Juga bukan milik sesiapa, seperti senyumnya aku kini
yang bukan lagi milik dia..
Senyuman yang pernah menjadi keceriaan itu telah
menjadi kenangan terindah  dalam hidup aku...
Aku kini hanya tinggal dengan senyuman yang palsu,
hanya untuk menceriakan orang disampingku...
Senyuman yang disangka manis oleh orang lain hanyalah
senyuman pura-pura...Hanya untuk menutup kisah duka aku...



RED ROSSE story...
a img { border-radius:10px; border-width: 0; } img:hover { filter: alpha(opacity=70); opacity: .6; -webkit-transition: 0.5s; border-radius:10px; }

No comments:

Post a Comment